Porcelanowa rocznica ślubu juz za nami:)  

Posted by: ela107 in

Małżeństwo to diament szlifowany całe życie.
~ Antoni Regulski



Takim wzorem zrobiłam już wiele serwet i zawsze były dla kogoś.
Tym razem robiłam z myślą o moim stoliku.
Powstała z kordu .
Wady: podczas prania robótka robi się twarda jak kamień
a po wysuszeniu traci swój połysk.
Zalety:Nie gniecie się ,na taka serwetkę jest idealny.

This entry was posted on sobota, maja 02, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom) .

4 komentarze

Piękna serweta :)
Pozdr An

A ja chciałam złożyć Ci życzenia urodzinowe:) trochę spóźnione, ale są:) Życzę Ci dużo radości, rozwijania swoich pasji i spełnienia marzeń.

Ooo jak miło że pamiętałaś.
Bardzo dziękuję za życzenia.

Bardzo fajna serwetka. ...i ciekawy wzór.
Robiłam tez serwetki z podobnego kordonka. Trudno sie robi z niego ale nie trzeba krochmalić po wypraniu...a nawet nie można bo traci połysk. Jest miękka, połyskliwa i nie gniecie sie.
Pozdrawiam - wiki

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails